Bu sertifika kursunda, ön büro verimliliğini nasıl artıracağınızı ve satışların büyümesine nasıl yardımcı olacağınızı öğreneceksiniz. Eğitim şunları içerir: rezervasyon ve resepsiyon sistemi, check-in ve check-out prosedürleri, resepsiyon memuru davranışı. Ön Büroda veya Rezervasyonlarda çalışan veya çalışmayı planlayan bireyler için eksiksiz bir profesyonel kurstur.
Her büyüklükteki otel, misafirlerine konaklama sağlamak ve kendilerini evlerindeymiş gibi hissettirmek için vardır.
Oteller, müşterilerinin memnuniyetini amaçlayan çeşitli departmanlara sahiptir.
Otelin ön bürosu, misafirlerin kuruluşla ilk temaslarında giriş noktasıdır.
Bu ilk izlenim onu en önemli departmanlardan biri haline getirmektedir.
Bu kursun konuları, otel organizasyonu, rezervasyon sistemi, check-in işlemleri, ön büro konaklama prosedürleri, ön büro muhasebe kontrolleri, davranış ve karşılaşılan özel durumlardır.
Bu kurs özünde, rezervasyon ve ön büro sistemlerini, check-in ve check-out prosedürlerinin nasıl çalıştığını ve ön büro sorumlusunun nasıl çalışması ve davranması gerektiğini gösterecektir.
Herkese açık bir inceleme yazın