Otel Ön Büro Memuru Eğitimi

Bu sertifika kursunda, ön büro verimliliğini nasıl artıracağınızı ve satışların büyümesine nasıl yardımcı olacağınızı öğreneceksiniz. Eğitim şunları içerir: rezervasyon ve resepsiyon sistemi, check-in ve check-out prosedürleri, resepsiyon memuru davranışı. Ön Büroda veya Rezervasyonlarda çalışan veya çalışmayı planlayan bireyler için eksiksiz bir profesyonel kurstur.

Orta Düzey 5(2 Derecelendirmeler) 5 Kayıtlı Öğrenci Turkce
Oluşturan Bülent Yüksel
Son Güncelleme Tarihi Sal, 06-Ara-2022
+ Daha fazla göster
Kurs Hakkında

Her büyüklükteki otel, misafirlerine konaklama sağlamak ve kendilerini evlerindeymiş gibi hissettirmek için vardır.

Oteller, müşterilerinin memnuniyetini amaçlayan çeşitli departmanlara sahiptir.

Otelin ön bürosu, misafirlerin kuruluşla ilk temaslarında giriş noktasıdır.

Bu ilk izlenim onu en önemli departmanlardan biri haline getirmektedir.

Bu kursun konuları, otel organizasyonu, rezervasyon sistemi, check-in işlemleri, ön büro konaklama prosedürleri, ön büro muhasebe kontrolleri, davranış ve karşılaşılan özel durumlardır.

Bu kurs özünde, rezervasyon ve ön büro sistemlerini, check-in ve check-out prosedürlerinin nasıl çalıştığını ve ön büro sorumlusunun nasıl çalışması ve davranması gerektiğini gösterecektir.

Ne Öğreneceğim?

  • Bir Otelin Bölümleri, Ön büro, Konaklama Sürecinin Aşamaları
  • Önbüro Yönetim Sistemleri (PMS)
  • Check-in Süreci
  • Ön Büro Konaklama Prosedürleri
  • Ön Büro Muhasebesi
Gereksinimler
  • Sabır ve dikkat en büyük gereksinimizdir.
Kurs içeriği
7 Ders 04:02:52 Saat
Rezervasyon Sistemi
4 Ders 03:11:31 Saat
  • Rezervasyon Sistemi
    Önizleme 00:00:51
  • Ön Büro Yönetim Sistemleri (PMS)
    Önizleme 00:10:40
  • Rezervasyon Türleri
    Önizleme .
  • Rezervasyon Personelinin Günlük Görevleri
    3:00:00
  • Check-in Süreci
    Önizleme 00:27:00
  • Rezervasyonlu Misafir-Rezervasyonsuz Misafir
    Önizleme 00:19:43
  • Misafire Bilgilendirme Hizmetleri
    Önizleme 00:04:38
+ Daha fazla göster
Benzer Kurslar
Eğitmen Hakkında

Bülent Yüksel

Hakkında

2 Değerlendirme | 5 Öğrenciler | 1 Kurslar
Tourism Academy Front Office Reservation
Öğrenci Geri Bildirimi
5
2 Değerlendirme
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (2)

Değerlendirme

  • Ayşe Denemeoğlu
    Çok faydalı bir kurs. Teşekkürler
  • Muhammed Salih Keleş
Ücretsiz
Bu Kursun İçeriği: